Google analytics, Google tag manager, Meta (Facebook) pixel, Snapchat, Tiktok

Het integreren van tracking in jouw verkoopskanaal stelt je in staat om zonder technische kennis snel en efficiënt gebruikersgedrag en conversies op te volgen. Dit geeft inzicht in welke marketingkanalen en campagnes effectief zijn, waar bezoekers eventueel afhaken in het aankoopproces, enz... .

Daarnaast maakt het ook mogelijk om dynamische remarketing en gerichte advertenties te creëren op basis van het gedrag van de bezoekers, wat de kans op conversies opnieuw verhoogt.

De meest gebruikte tools om metrics te bekomen worden gemaakt door Google. Tickoweb implementeert 'Enhanced Ecommerce', waarbij informatie over de aangekochte producten doorstroomt naar Google Tag Manager of Google Analytics.

Voor elk ticketkanaal kan je apart de instellingen beheren. We bieden verder standaard ondersteuning voor tracking via

  • Facebook Pixel
  • Snapchat
  • TikTok
  • Hotjar

Wens je een snippet te gebruiken dat niet standaard beschikbaar, dan kan je natuurlijk altijd ook nogzelf javascript toevoegen.

Meer info